I. DANE
PNS 01/2024 "Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Słonecznej i Krętej w miejscowości Klawkowo, gm. Chojnice", z dnia 2024-03-05
ROBOTY BUDOWLANE
Termin składania ofert: 2024-03-18
Stan przetargu: nie zakończony
Ostatnia aktualizacja z dnia: 2024-03-20 09:06:08
II. TREŚĆ
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o.
ul. Ustronna 12, 89-606 Charzykowy
tel. (052) 397-24-50, fax. (052) 396-18-66
Zaprasza do złożenia oferty cenowej w trybie sektorowego przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 25.680.260,00 zł, na podstawie art. 2 ust.1 pkt 2, art. 3, art. 5 ust. 1 pkt 1), ust.4 pkt. 1), a), b), c) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 24 października 2019r.). Postępowanie prowadzone będzie wyłącznie na zasadach podanych w specyfikacji przetargowej (zwanej dalej SP) oraz Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Regulamin dostępny na stronie internetowej: www.gzgkchojnice.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Słonecznej i Krętej w miejscowości Klawkowo, gm. Chojnice
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży sanitarnej polegające na budowie kanalizacji deszczowej obejmującej następujący zakres rzeczowy:
1. Kanalizacja deszczowa
• sieć kanalizacji deszczowej ø400×11,7 PVC-U, SDR 34, SN8 o długości - L=176,00m
• sieć kanalizacji deszczowej ø315×9,2 PVC-U, SDR 34, SN8 o długości - L=542,50m
• studnie kanalizacyjne betonowe DN1200 - 31 szt.
• wpusty uliczne deszczowe ø500 - 33 szt.
• przykanaliki do wpustów ulicznych ø200×5,9 PVC-U, SDR 34, SN8 o długości - L=135,00m
Odcinki objęte przedmiotem zamówienia: od istniejącej studni D20 - D19.3-D19.2-D19.1-D19-D15-D14-D13-D12-D11-D10-D9-D8-D7-D6-D5-D4-D3-D2, D4-D4.1-D4.2-D4.3, D11-D11’-D11.1-D11.2-D11.2’-D11.3-D11.4-D11.5-D11.6-D11.7-D11.8
Uwaga:
Załączony opis techniczny kanalizacji deszczowej dotyczy większego zadania, przedmiot zamówienia dotyczy jedynie opisanej w pkt. 1 jego części. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonanie przykanalików i wpustów ulicznych oraz przebudowę kolidującej sieci wodociągowej w pobliżu projektowanych wpustów Wp5, Wp23, Wp25, Wp27, Wp29 i Wp31. W ofercie należy także uwzględnić rozbiórkę istniejącego utwardzenia z kostki brukowej na odcinku wskazanym na profilu podłużnym (do odtworzenie nawierzchni należy przewidzieć 20% nowej kostki brukowej reszta z kostki rozbiórkowej).
B. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem.
2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Wyznaczenie kierownika budowy i zapewnienie jego obecności na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych, minimum 8 godzin dziennie przez wszystkie dni robocze.
4. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.
5. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
6. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku.
7. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
8. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i rozruchów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru.
9. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego.
10. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich z tytułu wniesionych do nich roszczeń, a mających związek z wykonawstwem robót budowlanych na realizowanej inwestycji.
11. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
12. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
13. Przeprowadzenie prób i badań.
14. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym:
a. dokumentacja techniczna powykonawcza,
b. inwentaryzacja geodezyjna,
c. atesty, aprobaty i certyfikaty,
d. protokoły prób, badań i pomiarów, w tym badania szczelności i badania zagęszczenia gruntu,
e. kartę gwarancyjną na wykonany zakres robót,
f. rozliczenie końcowe budowy,
g. oświadczenie kierownika robót o wykonaniu robót,
15. Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest wymagane).
C. Wymagania wobec Wykonawcy
1. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej.
2. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia „Wniosku o zatwierdzenie materiałów” każdorazowo przed zabudowaniem urządzeń, materiałów, instalacji, itd. Wniosek zatwierdza z ramienia Zamawiającego – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego danej branży oraz szef służby eksploatacyjnej Zamawiającego. Do wniosku należy załączyć niezbędne atesty, aprobaty, certyfikaty, DTR-ki, itp.
5. W przypadku zabudowy urządzeń, materiałów, instalacji, itd., dla których nie złożono „Wniosku o zatwierdzenie materiałów” lub złożony wniosek został niezatwierdzony przez Zamawiającego nastąpi wstrzymanie budowy oraz weryfikacja na koszt Wykonawcy zabudowanych urządzeń, materiałów, instalacji, itd.
6. W przypadku odstępstw od dokumentacji projektowej lub wymaganego przez Zamawiającego standardu, Wykonawca zobowiązany będzie do zabudowania na własny koszt wskazanych przez Zamawiającego elementów pod rygorem rozwiązania umowy wraz z zapłatą na rzecz Zamawiającego kary umownej, o której mowa w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszej SP.
Załączona dokumentacja
1. Do Specyfikacji Przetargowej załącza się „wyciąg” z dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej zawierający całość opracowań, m.in. projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opinia geotechniczna, projekt organizacji ruchu. Wspomniana dokumentacja została zamieszczona na stronie internetowej wraz z ogłoszeniem o przetargu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w projektach wykonawczych, STWiORB i dalszej części niniejszej Specyfikacji Przetargowej.
Zgodnie z zapisami § 2 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny.
Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45232460-4 Roboty sanitarne
Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny.
II. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia sektorowego z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin wykonania zamówienia – do dnia 28.06.2024r.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 15 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
1 robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej o wartości netto nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Osoby te, zamiast wymienionych powyżej uprawnień, mogą posiadać inne odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, posiadać odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W przypadku wątpliwości w uznaniu równoważności załączonych przez Wykonawcę uprawnień, Zamawiający zastrzega sobie prawo o zwrócenie się o interpretację do właściwej OIIB.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1.000.000,00 zł;
Wskazana wysokość ubezpieczenia musi obowiązywać przez cały czas od dnia, w którym upływa termin składania ofert do upływu terminu wykonania zamówienia. Z przedstawionej polisy musi jasno wynikać, że obejmuje ona określony powyżej okres.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia sektorowego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub zawodowa oraz łączna sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach, załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
VI. WSKAZANIE OSÓB ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPOWAŻNIONYCH DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pracownikami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami
i udzielania wyjaśnień są:
Mariusz Starczewski, tel. (0-52) 397-24-50; w godz. od 800 do 1400.
Godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek ÷ piątek w godz. 700 ÷ 1500,
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się pocztą elektroniczną (przetargi@gzgkchojnice.pl).
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach bankowych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 20 1240 1268 1111 0011 1073 2128.
4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Z wadium wniesionego w innej formie, niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla zadania pn.:
„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Słonecznej i Krętej w miejscowości Klawkowo gm. Chojnice”.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.
8. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę z opisem „Wadium”.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie odrzucona.
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia sektorowego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sektorowego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie (lub innym spełniającym te warunki opakowaniu), tj.: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ustronna 12, 89-606 Charzykowy – biuro obsługi klienta (parter), w terminie do dnia 18.03.2024r. do godziny 1200 lub przesłać na adres Zamawiającego za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2024r., o godzinie 1215 w siedzibie GZGK Sp. z o.o.,
ul. Ustronna 12, 89-606 Charzykowy (sala konferencyjna – I piętro).
IX. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW.
1. Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz wymagane warunki podlegać będą ocenie.
2. Spośród wszystkich ważnych ofert, złożonych przez Wykonawców za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najwyższej liczbie uzyskanych punktów.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena oferty waga 70%
Kryterium nr 2 – Okres udzielonej gwarancji waga 30%
4. W trakcie oceny ofert, kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
Kryterium nr 1
Liczba punktów będzie obliczana zgodnie z zależnością:
P1 = (CN/ CR)×70
gdzie:
P1 – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w kryterium nr 1
CN - najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich ocenianych ofert,
CR - cena netto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium wynosi 70 pkt., uzyska ją oferta z najniższą oferowaną ceną.
Kryterium nr 2
Liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami:
30 punktów – okres gwarancji 60 m-cy
15 punktów – okres gwarancji 48 m-cy
1 punktów – okres gwarancji 36 m-cy
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 m-cy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowany. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium wynosi 30 pkt.
5. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów od najwyższej do najniższej.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ważną ofertę oraz uzyska łącznie największą ilość punktów dla danej części zamówienia.
7. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, w przypadku dwóch lub więcej ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert jako najkorzystniejszą ofertę z niższą ceną, niezależnie od oceny tej oferty w zakresie innego kryterium.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje na temat postępowania zawarto w Specyfikacji Przetargowej.
Specyfikacja Przetargowa
SP PNS 1_2024.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: SP PNS 1_2024.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:04:13
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 2.22 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Załączniki w wersji edytowalnej
Załączniki w wersji edytowalnej PNS 1_2024.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załączniki w wersji edytowalnej PNS 1_2024.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:08:17
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.06 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Wyciąg z dokumentacji
PB PT Klawkowo v2.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: PB PT Klawkowo v2.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:10:06
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.28 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
PB PZT Klawkowo v2.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: PB PZT Klawkowo v2.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:10:54
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.14 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
PZT Klawkowo wyciąg.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: PZT Klawkowo wyciąg.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:11:25
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 1.66 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Profil deszczówka 1.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Profil deszczówka 1.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:11:59
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.26 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Profil deszczówka 2.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Profil deszczówka 2.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:12:19
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.33 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
STWOIR - kanalizacja deszczowa.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: STWOIR - kanalizacja deszczowa.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:12:50
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.42 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Opinia geotechniczna - kanalizacja deszczowa.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Opinia geotechniczna - kanalizacja deszczowa.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:13:18
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 8.46 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Projekt organizacji ruchu - kanalizacja deszczowa.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Projekt organizacji ruchu - kanalizacja deszczowa.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-05 11:13:58
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 5.38 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
III. ZAPYTANIA / ODPOWIEDZI
BRAK
IV. KOMUNIKATY
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert PNS 1_2024.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja z otwarcia ofert PNS 1_2024.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-18 13:25:44
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.38 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
V. WYNIKI
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze ofert PNS 1_2024.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Zawiadomienie o wyborze ofert PNS 1_2024.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2024-03-20 09:05:52
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Starczewski Mariusz
Rozmiar pliku: 0.33 MB
Rozszerzenie pliku: pdf