Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

I. DANE

PNS 4/2023 Budowa sieci wodociągowej w ul. Ks. Mańkowskiego i Świerkowej w miejscowości Nowa Cerkiew, gm. Chojnice – zadanie 1 i 2, z dnia 2023-04-19
ROBOTY BUDOWLANE
Termin składania ofert: 2023-05-05
Stan przetargu: zakończony
Data zakończenia: 2023-05-19
Ostatnia aktualizacja z dnia: 2024-03-13 08:33:48


II. TREŚĆ

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Ustronna 12
89-606 Charzykowy
tel. (052) 397-24-50
fax. (052) 396-18-66

Zaprasza do złożenia oferty cenowej w trybie sektorowego przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 23.969.275,00 zł, na podstawie art. 2 ust.1 pkt 2, art. 3 , art. 5 ust. 1 pkt 1) , ust.4 pkt. 1), a), b), c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 24 października 2019 r. ). Postępowanie prowadzone będzie wyłącznie na zasadach podanych w specyfikacji przetargowej (zwanej dalej SP) oraz Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Regulamin dostępny na stronie internetowej: www.gzgkchojnice.pl.
na wykonanie zadania pn.:
„Budowa sieci wodociągowej w ul. Ks. Mańkowskiego i Świerkowej w miejscowości Nowa Cerkiew, gm. Chojnice – zadanie 1 i 2”

CZĘŚĆ I: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży sanitarnej, w technologii przewiertu sterowanego, polegające na budowie sieci wodociągowej w ul. Ks. Mańkowskiego i Świerkowej w miejscowości Nowa Cerkiew, gm. Chojnice. Projektowana sieć wodociągowa zlokalizowana jest na działkach nr ewid.: 311/2, 318/54, 330/2, 330/3, 312 / Zadanie 1 / oraz na działkach nr. ewid.: 311/1, 311/2, 176/1, 189, 282 / Zadanie 2 / ; obręb Nowa Cerkiew gmina Chojnice. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zadanie 1:
• sieć wodociągowa PE-HD110/6,6mm o długości L=451,5m
• sieć wodociągowa PE-HD90/5,4mm o długości L=205,9m
• hydranty HPdn=80 - 4 szt.
Zadanie 2:
• sieć wodociągowa PE-HD110/6,6mm o długości L=562,6m
• hydrant HP dn=80 - 1 szt.
• przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych- 7 szt.

Uwaga:

a. w trakcie wykonywania robót należy przełączyć , po akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, wszystkie napotkane, a niezinwentaryzowane sieci lub przyłącza
wodociągowe. Rozliczenie tego typu robót zostanie wykonane powykonawczo.
b. w ramach Zadania 2 prace budowlane na odcinku sieci wodociągowej od węzła W0 do W12 prowadzone będą w obrębie nieruchomego zabytku archeologicznego
ujętego w ewidencji zabytków jako Nowa Cerkiew stanowisko 4 AZP 25-35/13. Nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami jest po stronie Zamawiającego.
c. należy przewidzieć całkowitą wymianę gruntu na odcinkach gdzie roboty wykonywane są w technologii wykopu otwartego .
d. wycenę przedmiotu zamówienia należy wykonać w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymogami Regulaminu udzielania zamówień
sektorowych w GZGK Sp. z o.o. oraz niniejszej SP.
Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część przedmiotu zamówienia – Zadanie 1 lub Zadanie 2 lub na oba zadania.

III. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia sektorowego z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Zadanie 1 – 30.06.2023 r.
Zadanie 2 – 31.07.2023 r.

V.WSKAZANIE OSÓB ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPOWAŻNIONYCH DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Pracownikami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są:
Ireneusz Kłodziński, Mariusz Starczewski tel. (0-52) 396-37-36; w godz. Od 800 do 1400.
Godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek ÷ piątek w godz. 700 ÷ 1500,

VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i spełniają warunki określone w specyfikacji przetargowej;

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:

dla Zadania 1
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował w technologii przewiertu sterowanego min. 2 sieci wodociągowe o wartości netto nie mniejszej niż 250.000 zł każda. Przedmiotowe przewierty mogą być częścią większych zadań polegających na budowie sieci wodociągowej również w innej technologii.

dla Zadania 2
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował w technologii przewiertu sterowanego min. 2 sieci wodociągowe o wartości netto nie mniejszej niż 300.000 zł każda. Przedmiotowe przewierty mogą być częścią większych zadań polegających na budowie sieci wodociągowej również w innej technologii.

3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek zostanie spełniony dla każdej z części, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób, tzn. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Osoba ta zamiast wymienionych powyżej uprawnień może posiadać inne odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, posiadać odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W przypadku wątpliwości w uznaniu równoważności załączonych przez Wykonawcę uprawnień, Zamawiający zastrzega sobie prawo o zwrócenie się o interpretację do właściwej OIIB.

4.Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Warunek zostanie spełniony dla każdej części, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł. Wskazana wysokość ubezpieczenia musi obowiązywać przez cały czas trwania umowy do czasu jej zakończenia.

5.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna.

7.Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia sektorowego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

8.Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.

VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
Zadanie 1 - 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
Zadanie 2 - 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach bankowych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO SA 20 1240 1268 1111 0011 1073 2128.
4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z wadium wniesionego w innej formie, niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej w ul. Ks. Mańkowskiego i Świerkowej w miejscowości Nowa Cerkiew, gm. Chojnice – zadanie ………”.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.
6.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę z opisem „Wadium”.
7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie odrzucona.
8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia sektorowego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sektorowego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz wymagane warunki podlegać będą ocenie.
1. Spośród wszystkich ważnych ofert, złożonych przez Wykonawców za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie uzyskanych punktów.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium 1 - Cena oferty waga – 70 %
Kryterium 2 - Okres udzielonej gwarancji waga – 30 %

3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
Kryterium nr 1 – cena oferty
Liczba punktów będzie obliczana zgodnie z zależnością:
P1 = Cn / Cr ×70
gdzie:
P1 – liczba punktów w kryterium 1 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa cena zaoferowana w przetargu (brutto)
Cr – cena rozpatrywanej oferty (brutto)
Maksymalną liczbę punktów 60 otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną.
Kryterium nr 2 – okres udzielonej gwarancji / w pełnych latach /
Liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami:
30 punktów – okres gwarancji 5 lat
15 punkty – okres gwarancji 4 lata
1 punkt – okres gwarancji 3 lata
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowany.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium wynosi 10 pkt.
4.Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów od najwyższej do najniższej.
UWAGA: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego zadania przedmiotu zamówienia osobno i zawrze umowę/y z Wykonawcą/ami, których oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w danym zadaniu .
5.W przypadku brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, w przypadku dwóch lub więcej ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert jako najkorzystniejszą ofertę z niższą ceną, niezależnie od oceny tej oferty w zakresie innego kryterium.
6.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ustronna 12, 89-620 Chojnice – biuro obsługi klienta, w terminie do dnia 5.05.2023 r. do godziny 1200.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5.05.2023 r o godzinie 1215 w siedzibie GZGK Sp. z o.o. w Charzykowach, ul Ustronna 12 -sala konferencyjna /I piętro /.



Specyfikacja przetargowa PNS 4_2023.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Specyfikacja przetargowa PNS 4_2023.pdf
Opis: Specyfikacja przetargowa
Utworzono: 2023-04-19 09:49:24
Data dodania: 2023-04-19 09:45:49
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.45 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Załącznik nr 1 PNS 4_23 - Formularz ofertowy.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 1 PNS 4_23 - Formularz ofertowy.docx
Opis: Załącznik nr 1 PNS 4/23
Utworzono: 2023-04-19 09:50:28
Data dodania: 2023-04-19 09:46:43
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 2 PNS 4_23 - Wykaz materiałów.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 2 PNS 4_23 - Wykaz materiałów.docx
Opis: Załącznik nr 2
Utworzono: 2023-04-19 09:51:18
Data dodania: 2023-04-19 09:47:27
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 3 PNS 4_23 - Wstępny harmonogram.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 3 PNS 4_23 - Wstępny harmonogram.docx
Opis: Załącznik nr 3
Utworzono: 2023-04-19 09:52:07
Data dodania: 2023-04-19 09:48:17
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 4 PNS 4_23 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 4 PNS 4_23 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx
Opis: Załącznik nr 4
Utworzono: 2023-04-19 09:52:59
Data dodania: 2023-04-19 09:49:31
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 5 PNS 4_23 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 5 PNS 4_23 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx
Opis: Załącznik nr 5
Utworzono: 2023-04-19 09:54:16
Data dodania: 2023-04-19 09:50:24
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 6 PNS 4_23 - Wykaz robót.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 6 PNS 4_23 - Wykaz robót.docx
Opis: Załącznik nr 6
Utworzono: 2023-04-19 09:55:04
Data dodania: 2023-04-19 09:51:12
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 7 PNS 4_23 - Wykaz osób.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 7 PNS 4_23 - Wykaz osób.docx
Opis: Załącznik nr 7
Utworzono: 2023-04-19 09:55:43
Data dodania: 2023-04-19 09:51:53
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 8 PNS 4_23 - Oświadczenie uprawnienia.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 8 PNS 4_23 - Oświadczenie uprawnienia.docx
Opis: Załącznik 8
Utworzono: 2023-04-19 09:56:26
Data dodania: 2023-04-19 09:52:35
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 9 PNS 4_23 -Wzór umowy.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 9 PNS 4_23 -Wzór umowy.pdf
Opis: Wzór umowy
Utworzono: 2023-04-19 09:57:05
Data dodania: 2023-04-19 09:53:25
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.34 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Projekt Nowa Cerkiew - Zadanie 1.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Projekt Nowa Cerkiew - Zadanie 1.pdf
Opis: Projekt techniczny - Zadanie 1
Utworzono: 2023-04-19 09:59:48
Data dodania: 2023-04-19 09:56:08
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 16.65 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Projekt Nowa Cerkiew - Zadanie 2.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Projekt Nowa Cerkiew - Zadanie 2.pdf
Opis: Projekt techniczny - Zadanie 2
Utworzono: 2023-04-19 10:01:08
Data dodania: 2023-04-19 09:57:26
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 9.62 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Przedmiar Zadanie 1 i Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej w m-ci Nowa Cerkiew.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Przedmiar Zadanie 1 i Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej w m-ci Nowa Cerkiew.pdf
Opis: Przedmiar robót - zadanie 1 i zadanie 2
Utworzono: 2023-04-19 10:02:00
Data dodania: 2023-04-19 09:58:10
Autor pliku: Ireneusz Klodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf


III. ZAPYTANIA / ODPOWIEDZI

BRAK


IV. KOMUNIKATY

Odpowiedzi na pytania z dnia 25.04.23 r.

Odpowiedź na pytanie nr 1 z dnia 25.04.23 r..pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Odpowiedź na pytanie nr 1 z dnia 25.04.23 r..pdf
Opis: Odpowiedź na pytanie z dnia 25.04.2023 r.
Utworzono: 2023-04-25 14:39:15
Data dodania: 2023-04-25 14:35:39
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.47 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Informacja z otwarcia ofert.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Opis: Informacja z otwarcia ofert
Utworzono: 2023-05-05 12:59:43
Data dodania: 2023-05-05 12:56:15
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.40 MB
Rozszerzenie pliku: pdf


V. WYNIKI

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Utworzono: 2023-05-19 07:29:52
Data dodania: 2023-05-19 07:26:20
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.66 MB
Rozszerzenie pliku: pdf