I. DANE
PNS 3/2023 Budowa kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 189, 442/2, 857,1110/11, 1110/26, 1110/27, 1110/32; obręb 0026 Swornegacie, gm. Chojnice, z dnia 2023-02-10
ROBOTY BUDOWLANE
Termin składania ofert: 2023-03-01
Stan przetargu: zakończony
Data zakończenia: 2023-04-17
Ostatnia aktualizacja z dnia: 2023-04-20 13:43:45
II. TREŚĆ
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o.
ul. Ustronna 12
89-606 Charzykowy
tel. (052) 397-24-50
fax. (052) 396-18-66
Zaprasza do złożenia oferty cenowej w trybie sektorowego przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 23.969.275,00 zł, na podstawie art. 2 ust.1 pkt 2, art. 3 , art. 5 ust. 1 pkt 1) , ust.4 pkt. 1), a), b), c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 24 października 2019 r. ). Postępowanie prowadzone będzie wyłącznie na zasadach podanych w specyfikacji przetargowej (zwanej dalej SP) oraz Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Regulamin dostępny na stronie internetowej: www.gzgkchojnice.pl
Na wykonanie zadania pn.
" Budowa kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 189, 442/2, 857,1110/11, 1110/26, 1110/27, 1110/32; obręb 0026 Swornegacie, gm. Chojnice."
CZĘŚĆ I: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży sanitarnej i drogowej polegające na budowie kanalizacji deszczowej z osadnikiem zawiesin , separatorem i wylotem wód deszczowych do rzeki Brdy oraz odtworzeniem podbudowy jezdni w miejscu wykonywanych robót sanitarnych. Projektowany obiekt budowlany zlokalizowany jest w miejscowości Swornegacie, gm. Chojnice na działkach nr ewid. 189, 442/2, 857,1110/11, 1110/26, 1110/27, 1110/32. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy robót:
• kolektor deszczowy ø315 PCV SN 16 - L=198,0 m
• kolektor deszczowy ø315 PCV SN 8 - L=257,0 m
• kolektor deszczowy ø200 PCV SN 8 - L= 28,6 m
• przykanaliki ø200 PCV SN 8 - L= 90,0 m
• studnie kanalizacyjne betonowe DN1200 - 16 szt.
• wpusty uliczne betonowe DN 500 z rusztem żeliwnym 62 42 cm, klasy D400 na zawiasach z ryglem – 17 szt.
• betonowy osadnik zawiesin Dw 2000mm , V=3000l – 1 szt.
• separator substancji ropopochodnych DN 1500, Qnom/Qmax=3/30l/s - 1 szt.
• wylot oczyszczonych wód opadowych wg KPED 02.16 – betonowy, prefabrykowany; szerokość
0,88m; długość 1,17m; wysokość 1,28m - 1 szt.
• rów odprowadzający wody opadowe do rz. Brdy o głębokości 0,65-0,8 m – 16,9m
• roboty drogowe / wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni w miejscu wykonywanych robót sanitarnych - siatka z włókien szklanych 120/120 kN/m, podbudowa zasadnicza z AC16P gr. 7 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarn. 0/31,5mm gr. 22 cm / - 336 m2
• demontaż starych 270 m2 i dotworzenie nawierzchni z nowych płyt drogowych 3000*1500 mm w ciągu drogi gminnej dz. nr ewid. 110/27 na odcinku od studni D3 do D6 – 234 m2
• regulacja włazów żeliwnych DN 600 oraz rusztów żeliwnych wpustów ulicznych przed ułożeniem masy bitumicznej – 27 szt.
3. Uwaga:
a. w pierwszej kolejności należy wykonać odcinki KD zlokalizowane w pasie drogowy drogi wojewódzkiej nr 236 / pomiędzy studniami D12 a D17 /
b. zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje ułożenia masy bitumicznej / tj. warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4 cm i warstwy wiążącej z AC16W gr. 5 cm/ - w zakresie zarządcy drogi
c. należy przewidzieć całkowitą wymianę gruntu na całym zakresie wykonywanych robót branży sanitarnej.
Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45232460-4 Roboty sanitarne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni drogowych
II. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających w trybie zamówienia sektorowego z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień sektorowych w spółce Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin wykonania robót budowlanych – 15.05.2023 r.
V. WSKAZANIE OSÓB ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPOWAŻNIONYCH DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pracownikami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są:
Ireneusz Kłodziński, Mariusz Starczewski tel. (0-52) 397-24-50; w godz. Od 8:00 do 14:00.
Godziny urzędowania Zamawiającego: poniedziałek ÷ piątek w godz. 7:00 ÷ 15:00
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i spełniają warunki określone w specyfikacji przetargowej;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 budowy sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości netto nie mniejszej niż 700.000 zł każda.
3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony dla każdej z części, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób, tzn. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- 1 osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą na stanowisko kierownika robót drogowych posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Osoby te zamiast wymienionych powyżej uprawnień może posiadać inne odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, posiadać odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W przypadku wątpliwości w uznaniu równoważności załączonych przez Wykonawcę uprawnień, Zamawiający zastrzega sobie prawo o zwrócenie się o interpretację do właściwej OIIB.
4. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Warunek zostanie spełniony dla każdej części, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł. Wskazana wysokość ubezpieczenia musi obowiązywać przez cały czas trwania umowy do czasu jej zakończenia.
5. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna.
7. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia sektorowego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:40.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach bankowych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO SA 20 1240 1268 1111 0011 1073 2128.
4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z wadium wniesionego w innej formie, niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla zadania pn. „Budowa kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 189, 442/2, 857,1110/11, 1110/26, 1110/27, 1110/32; obręb 0026 Swornegacie, gm. Chojnice”.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.
6.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę z opisem „Wadium”.
7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie odrzucona.
8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia sektorowego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sektorowego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz wymagane warunki podlegać będą ocenie.
1.Spośród wszystkich ważnych ofert, złożonych przez Wykonawców za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie uzyskanych punktów.
2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1 - Cena oferty waga – 70 %
Kryterium 2 - Okres udzielonej gwarancji waga – 30 %
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
Kryterium nr 1 – cena oferty
Liczba punktów będzie obliczana zgodnie z zależnością:
P1 = Cn / Cr ×70
gdzie:
P1 – liczba punktów w kryterium 1 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa cena zaoferowana w przetargu (brutto)
Cr – cena rozpatrywanej oferty (brutto)
Maksymalną liczbę punktów 60 otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną.
Kryterium nr 2 – okres udzielonej gwarancji / w pełnych latach /
Liczba punktów będzie przyznana zgodnie z poniższymi zasadami:
30 punktów – okres gwarancji 5 lat
15 punkty – okres gwarancji 4 lata
1 punkt – okres gwarancji 3 lata
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 5 lat nie będzie dodatkowo punktowany.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium wynosi 10 pkt.
4.Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów od najwyższej do najniższej.
5.W przypadku brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, w przypadku dwóch lub więcej ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert jako najkorzystniejszą ofertę z niższą ceną, niezależnie od oceny tej oferty w zakresie innego kryterium.
6.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ustronna 12, 89-620 Chojnice – biuro obsługi klienta, w terminie do dnia 1.03.2023 r. do godziny 1200. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1.03.2023 r o godzinie 1215 w siedzibie GZGK Sp. z o.o.w Charzykowach, ul Ustronna 12 -sala konferencyjna /I piętro /.
Specyfikacja przetargowa PNS 3_23.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Specyfikacja przetargowa PNS 3_23.pdf
Opis: Specyfikacja przetargowa PNS 3/23
Utworzono: 2023-02-10 10:08:08
Data dodania: 2023-02-10 10:08:43
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.44 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Załącznik nr 1 PNS 3_23 Formularz ofertowy.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 1 PNS 3_23 Formularz ofertowy.docx
Opis: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Utworzono: 2023-02-10 10:10:25
Data dodania: 2023-02-10 10:10:50
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 2 PNS 3_23 Wykaz zastosowanych materiałów.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 2 PNS 3_23 Wykaz zastosowanych materiałów.docx
Opis: Załącznik nr 2 - wykaz zastosowanych materiałów
Utworzono: 2023-02-10 10:11:24
Data dodania: 2023-02-10 10:11:43
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 3 PNS 3_23 Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 3 PNS 3_23 Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy.docx
Opis: Załącznik nr 3 - wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy
Utworzono: 2023-02-10 10:12:32
Data dodania: 2023-02-10 10:12:48
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 4 PNS 3_23 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 4 PNS 3_23 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx
Opis: Załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Utworzono: 2023-02-10 10:14:06
Data dodania: 2023-02-10 10:14:29
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 5 PNS 3_23 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 5 PNS 3_23 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx
Opis: Załącznik nr 5 - oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Utworzono: 2023-02-10 10:15:23
Data dodania: 2023-02-10 10:15:47
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 6 PNS 3_23 Wykaz wykonanych robót.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 6 PNS 3_23 Wykaz wykonanych robót.docx
Opis: Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych robót
Utworzono: 2023-02-10 10:16:48
Data dodania: 2023-02-10 10:17:12
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 7 PNS 3_23 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 7 PNS 3_23 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.docx
Opis: Załącznik nr 7 - wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia
Utworzono: 2023-02-10 10:18:13
Data dodania: 2023-02-10 10:18:45
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.01 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 8 PNS 3_23 Oświadczenie - uprawnienia.docx
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 8 PNS 3_23 Oświadczenie - uprawnienia.docx
Opis: Załącznik nr 8 - Oświadczenie uprawnienia
Utworzono: 2023-02-10 10:20:10
Data dodania: 2023-02-10 10:20:46
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Załącznik nr 9 PNS 3_23 Wzór umowy.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 9 PNS 3_23 Wzór umowy.pdf
Opis: Załącznik nr 9 - wzór umowy
Utworzono: 2023-02-10 10:21:49
Data dodania: 2023-02-10 10:22:19
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.37 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Do Zgłoszenia [Starosta Chojnicki].pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Do Zgłoszenia [Starosta Chojnicki].pdf
Opis: Projekt budowlano-wykonawcze- Starosta Powiatowy
Utworzono: 2023-02-10 10:33:36
Data dodania: 2023-02-10 10:34:11
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 13.49 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Do Zgłoszenia [Wojewoda Pomorski.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Do Zgłoszenia [Wojewoda Pomorski.pdf
Opis: Projekt budowlano-wykonawczy - Wojewoda Pomorski
Utworzono: 2023-02-10 10:35:38
Data dodania: 2023-02-10 10:36:18
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 14.15 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Swornegacie - Opinia geotechniczna i projekt geotechniczny.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Swornegacie - Opinia geotechniczna i projekt geotechniczny.pdf
Opis: Opinia geotechniczna i projekt geotechniczny
Utworzono: 2023-02-10 10:37:31
Data dodania: 2023-02-10 10:37:57
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 5.89 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Swornegacie - SSTWIORB [branża sanitarna].pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Swornegacie - SSTWIORB [branża sanitarna].pdf
Opis: SSTWiORB - branża sanitarna
Utworzono: 2023-02-10 10:38:51
Data dodania: 2023-02-10 10:39:10
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.27 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Swornegacie - SSTWIORB [branża drogowa].pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Swornegacie - SSTWIORB [branża drogowa].pdf
Opis: SSTWiORB - branża drogowa
Utworzono: 2023-02-10 10:39:38
Data dodania: 2023-02-10 10:40:00
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 1.18 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Swornegacie - Przedmiar Robót.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Swornegacie - Przedmiar Robót.pdf
Opis: Przedmiar robót
Utworzono: 2023-02-10 10:40:20
Data dodania: 2023-02-10 10:40:46
Autor pliku: Ireneusz Kłodzińśki
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.07 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
III. ZAPYTANIA / ODPOWIEDZI
Odpowiedzi na pytania z dnia 21.02.2023 r. oraz z dnia 23.02.2023 r.
Odpowiedź nr 1 PNS 3_23.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Odpowiedź nr 1 PNS 3_23.pdf
Opis: Odpowiedzi na pytania z dnia 21.02.2023 r.
Utworzono: 2023-02-22 09:01:19
Data dodania: 2023-02-22 09:02:06
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.37 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Odpowiedż nr 2 PNS 3_23.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Odpowiedż nr 2 PNS 3_23.pdf
Opis: Odpowiedzi na pytania z dnia 23.02.2023 r.
Utworzono: 2023-02-23 12:34:46
Data dodania: 2023-02-23 12:37:05
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.42 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
IV. KOMUNIKATY
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Opis: Informacja z otwarcia ofert
Utworzono: 2023-03-01 12:46:38
Data dodania: 2023-03-01 12:47:13
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.38 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
V. WYNIKI
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Utworzono: 2023-03-08 10:01:18
Data dodania: 2023-03-08 10:01:48
Autor pliku: Ireneusz Kłodziński
Wprowadził/a: Kłodziński Ireneusz
Rozmiar pliku: 0.68 MB
Rozszerzenie pliku: pdf